Juan Valdez oficjalnym sponsorem MIAMI OPEN
Jako oficjalny sponsor turnieju tenisowego ATP MIAMI OPEN na Florydzie, Juan Valdez Cafe wystartował z oryginalnym, artystycznym przedsięwzięciem w swoich trzech punktach sprzedaży ulokowanych na Południowej Florydzie. "Pragniemy zainspirować ludzi poprzez sztukę" powiedział dyrektor generalny Juan Valdez Cafe - Hernan Mendez. Jako część kampanii konsumenci zostali zaproszeni do udziału w tworzeniu trzech malowanych paneli, z których każdy tematycznie został poświęcony idei kryjącej się za istnieniem marki Juan Valdez: poświęceniu i ciężkiej pracy kolumbijskich farmerów, różnorodności Kolumbijskich arabik, oraz pasji i zacięciu baristów by zaparzyć idealną kawę.
"Juan Valdez inspiruje ludzi do czerpania satysfakcji i przyjemności z życia, także autentycznego doświadczenia poprzez przeniesienie ich w magiczne miejsca uprawy kolumbijskiej kawy" - powiedział Hernan Mendez. Goście zapraszani byli do odwiedzin w każdej lokalizacji Juan Valdeza i zaangażowania w pomoc przy malowaniu panelów, z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród, w tym biletów na tuniej tenisowy Miami Open.
Juan Valdez jest jedyną rozpoznawalną na rynku międzynarodowym marką, która należy do plantatorów kawy. W 2002 roku Narodowa Federacja Producentów Kawy – non-profit organizacja, reprezentująca ponad 500 tys. małych, kolumbijskich producentów kawy utworzyła markę Juan Valdez. Kilka lat później rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne, w celu promocji najlepszych kolumbijskich kaw. Dzisiaj obecna w 23 krajach świata, z roku na rok staje się coraz bardziej rozpoznawalna jako ekskluzywna, prestiżowa marka, a jakość oferowanych produktów budzi zachwyt wśród koneserów i smakoszy kawy.