Theme Settings

Mode Layout
Curent color
Active color
Choose your colors
Curent Color:
Wyczyść
Juan Valdez - ekspansja

Juan Valdez - ekspansja

0 Comments

Międzynarodowa ekspansja marki Juan Valdez Cafe rozpoczęła się około dekady temu, dzisiaj Procafecol SA, spółka będąca twórcą ekskluzywnej, kolumbijskiej marki może poszczycić się posiadaniem kilkuset punktów sprzedaży w 23 krajach świata. Między 2006 a 2008 rokiem Procafecol otworzył ponad 100 prestiżowych coffee shopów w różnych krajach świata, wiele z nich umiejscowionych w drogich dzielnicach jak choćby Times Square.

Ważnym elementem strategii sprzedażowej Juana Valdeza jest zachowanie tożsamości kulturowej. Wchodząc do kawiarnii w centrum Miami, można zwrócić uwagę na charakterystyczny, południowy wystrój który natychmiast odsyła do kolumbijskich regionów geograficznych. Znajome logo plantatora Juana Valdeza wiszące nad głównymi drzwiami kawiarnii zachęca do wejścia charakterystycznym napisem: "Carlos jest jednym z 500 000 plantatorów, będącym właścicielem tego sklepu".

Juan Valdez w ciągu ostatnich lat otworzył punkty sprzedaży w Kuwejcie, Malezji, Południowej Korei, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce, Boliwii oraz następne w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich latach Juan Valdez rozwinął wokół swojej marki ideę "trzeciego miejsca", czyli takiego miejsca w przestrzeni publicznej, które oddziela miejsce pracy ("drugie miejsce") od miejsca domu ("pierwsze miejsce").